09.04.2010

A trecut o  săptămână. Viaţa mea e undeva departe, am şi uitat ce înseamnă să ai o existenţă demnă. Traiul în comun alături de 17 necunoscuţi îţi uzează nervii minut de minut. Tensiuni, ameninţări, intrigi, înjurături tot timpul….De ce oare trebuie să fiu aici?

Azi am primit o confirmare a faptului că mai am prieteni pe care să mă bazez. E incredibilă susţinerea necondiţionată şi sprijinul pe care îl pot primi. Simţeam că îmi pierd speranţa, însă ajutorul ăsta mă face să cred din nou. Încă mai sunt oameni pe lumea asta care mai cred în mine. Se vrea să se obţină pentru graţierea mea o scrisoare de recomandare din partea Patriarhului Bisericii Ortodoxe Române. Trebuie să lupt în continuare, poate aşa vrea Dumnezeu să mă ajute.

Cât de mult este afectată perspectiva vieţii de locul în care te afli…E incredibil. Acum 2 săptămâni eram la Bucureşti crezând în nevinovăţia mea şi în dreapta judecată a celor de la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie. Acum mă aflu într-un loc uitat de Dumnezeu, suportând umilinţe greu de imaginat pentru restul lumii.

Îmi trec prin minte frânturi din viaţa mea. Amintiri vii şi fericite despre oameni şi locuri frumoase. Mi-e dor de mama, de tata, de sora mea, de prietena mea, de toţi cei dragi mie. Cât i-am chinuit….

Plătesc din 27 iulie 2004 o vină pe care nu o am. Codo, intrigile lui Ciortea, Finanţe…Eu ce am făcut însă ca să merit asta?

Îmi stăruie în minte o întrebare: să apelez sau nu la presă? Mama mea se opune crezând că sângele apă nu se face şi voi fi ajutat de cineva din familie. Eu însă sunt aproape convins că nu va face nimic, doar eu mă pot ajuta. Iar presa acum mă poate ajuta!

Lasă un răspuns

