13.04.2010

O noapte fără vise. Ca şi viaţa mea. Aştept să se întâmple ceva, dar nu ştiu ce. Dar aştept…
Nu mai am gânduri. Nu mai am amintiri. Am uitat mirosul patului meu şi a felului în care ma trezeam dimineaţa în el. Aici e o mizerie cruntă, 16 oameni care nu se spală. Sunt singurul care se spală pe dinţi, ce idee nobilă…. Cred că am purici, mi-au apărut semnele agresiunii pe tot corpul. Suntem în 2010. Tai pâinea cu un capac de conservă, e interzis aici să deţii obiecte ascuţite şi tăioase. Mă uit toată ziua la un TV pe care apar numai ţigani, urlând manele. De fapt, viaţa în sine aici e adoima unei manele. Este o realitate care nu poate fi exprimată în cuvinte, doar aici în materializare fizică, o poţi simţi. Nu cred că vreau ca cineva să ştie prin ce am trecut, e o povară prea grea de purtat.
Azi am auzit un dicton de puşcărie :” Cine bea o dată apă în puşcărie, o va bea şi a doua oară.” E valabil, am trecut prin asta şi am simţit pe propria-mi piele veridicitatea dictonului.
A fost o zi care a trecut uşor. M-a scos preotul capelan al unităţii la Biserica puşcăriei. S-ar putea să ies în fiecare zi.
Sunt un pic confuz. Nu ştiu ce să mai fac, sunt lipsit de iniţiativă, starea asta m-a paralizat.

4 răspunsuri to “13.04.2010”

  1. Liana Todoran Says:

    Mi-au dat lacrimile cand am citit, iar pielea mi „s-a facut de gaina”. Nu cred ca sunt acum cuvinte potrivite, sau vocabularul meu este prea redus, caci altfel as stii ce sa iti spun sa te imbarbatez. Stiu pt ce ai fost acuzat dar detaliie nu le cunosc din pacate. Eu nu mai lucrez in presa dar cunostinte care sa ma ajute am destule. Daca ai nevoie de presa, o aducem! Te pup si capul sus! Noi te sustinem!

  2. Lia am avut aceiasi senzatie ca si tine. E foarte greu cand cunosti omul.

  3. undertaker Says:

    capu sus ,frate!

  4. Victor B Says:

    Cand am citit scrisorile trimise de tine, acestea mi-au provocat o stare de profunda manie fata de nemernicii care isi bat joc de justitie si de viata oamenilor. Tine-te tare, noi suntem si vom fi alaturi de tine!

Lasă un răspuns

