21.04.2010

Unul din gândurile de azi e legat de faptul că eu fac puşcărie pentru a doua oară în viaţa asta. E incredibil! Sunt în marea masă a recidiviştilor. Plătesc o vină imaginară făcând puşcărie. O dată în 2004, a doua oară, în 2010. Ce fel de justiţie e asta? Am plătit zi de zi, timp de 6 ani, gândindu-mă la infernul pe care l-am trăit în 2004 şi la posibilitatea repetării lui.
Mă simt vlăguit şi parcă în fiecare zi e mai rău. Înainte de discutarea recursului mi-am spus că dacă mă vor condamna la o pedeapsă cu executare, voi face greva foamei până la epuizare, asta să fie modalitatea mea de protest faţă de nedreptatea care mi se face. Sunt laş. Nu am dus la îndeplinire promisiunea asta. Moartea pentru mine a devenit o izbăvire. Trebuie să mă gândesc bine. Încă nu e prea târziu. Ce mai am de pierdut? Viaţa mea a devenit doar o poveste, poate presa va putea folosi această poveste, pentru a nu li se putea întâmpla şi altora ceea ce mi s-a întâmplat mie. Într-o lună s-ar putea termina totul…
Ai mei au acceptat o realitate impusă mie de alţii, se gândesc doar cum să facă să-mi uşureze pedeapsa. Ştiu că îmi vor doar binele dar eu nu am alternativă. Părinţii mei cât de curând vor fi chemaţi la Domnul, în mare parte şi cu ajutorul meu. Stigmatul de puşcăriaş îl voi avea toată viaţa mea. Nu este o existenţă onorabilă pentru mine. Nu merit asta. O familie aşa cum credeam că pot avea, nu voi mai avea niciodată. Aşa că soluţia devine clară. Trebuie doar să-mi găsesc puterea. O lună de zile. Nu e mult. E posibil. Nu mai pot să fac încă o dată puşcărie în viaţa asta pentru ceva ce nu am făcut! O viaţa în dezonoare nu merită trăită. E cazul să fac ceva!

Lasă un răspuns

