23.04.2010

Mă trezesc cu imaginea unui gândac plimbându-se pe marginea patului din faţa ferestrei. Ce imagine grozavă! Reflectă în totalitate grotescul şi mizeria situaţiei de aici. O lume urâtă şi decadentă pe care nu ar fi trebuit să o cunosc vreodată. Nu am făcut nimic care să justifice prezenţa mea aici. Cu toate acestea, voinţa divină a ales pentru mine un drum chinuitor, cu multă suferinţă şi cu o pedeapsă veşnică. Îmi fac griji pentru integritatea mea sufletească. Simt că mă dezintegrez psihic şi moral. Nefiind sentimentul vinovăţiei care să declanşeze mecanismele penitenţei şi a culpei, pedeapsa pare imposibil de executat. Ce uşor am fost judecat de semenii mei… Fără urmă de milă. Citesc în Codul Penal despre individualizarea pedepselor, despre circumstanţe atenuante şi agravante. Nici o clemenţă în aprecierea circumstanţelor. Nimic de bine despre mine. O pedeapsă extrem de dură. Nici nu mai vorbesc de probatoriu sau mai bine zis de lipsa probelor, ci doar de individualizarea pedepsei. Nici de nevinovăţia mea. Tot acest proces, în condiţiile date, pare mai mult un blestem decât transpunerea adevărului într-un proces penal. Situaţii la care doar te gândeşti că li se pot întâmpla altora, că pot fi erori judiciare, dar că tu eşti protejat de vreme ce nu ai făcut nimic. O piesă de teatru, o dramă, cu nişte decoruri suprarealiste dar totuşi reale, cu nişte actori aproape animale, dar care îşi joacă atât de convingător rolurile şi cu vina de a fi drept subiect principal al acestei drame. O dramă ce se joacă în timpul vieţii mele, cu mine în rolul principal şi care se susţine moral pe durerea şi dezonoarea familiei mele…

Un răspuns to “23.04.2010”

  1. Imi pare nespus de rau de ceea ce ti se intampla.Imi doresc sa ai puterea si sa treci cu bine peste toate. Sunt convins ca ceva minunat ti se va intampla pentru simplul fapt ca cineva ca tine nu merita asa ceva. Bafta!

Lasă un răspuns

