04.05.2010

Ieri mi-au spus că în 20.05.2010 este termen, întradevăr în cazul meu la Înalta Curte. De ce-mi faci asta, Doamne? Vrei să sper din nou? Să-mi fac iluzii cu privire la faptul că cineva se poate uita în dosarul meu şi să vadă realitatea şi adevărul? Mi-e foarte greu. Acum nu mai sper, vremea miracolelor a trecut de mult pentru mine. Sentimentele care mă încearcă legate de acest termen sunt contradictorii. Pe de o parte, ştiu că nimic nu se poate schimba. Eu sunt condamnat definitiv cu o pedeapsă de 5,6 ani. Sunt judecători care au pronunţat această decizie, iar corb la corb nu-şi scoate ochii. Nu mai are cum cineva să se sesizeze cu privire la abuzurile şi ilegalităţiile care s-au făcut în acest dosar, după cei 6 ani de chin prin care am trecut!
Pe de cealaltă parte, am speranţa că totuşi Dumnezeu nu poate să mă lase cu aşa o cruce grea de purtat. Mă rog şi sper ca El să le deschidă, măcar acum în al XII-lea ceas ochii, oamenilor, semenilor mei care mi-au decis şi îmi decid soarta…
Am vorbit aseară cu mama. Plângea. De fiecare dată plânge. Mi se rupe sufletul. Ce să fac, dragă mamă, să mă ierţi pentru toată suferinţa care ţi-am pricinuit-o? Cum aş putea să anulez durerea din sufletul tău? Am impresia, de fiecare dată, că spun numai ce nu trebuie, că vorbele mele, descărcările mele sufleteşti nu fac decât să îţi rănească sufletul…
Întotdeauna am crezut că, la bătrâneţile voastre veţi avea parte de linişte, bucurie şi o viaţă tihnită.

Lasă un răspuns

