24.04.2010

E una din zilele alea în care auzi piatra cum trece din forma sa fizică şi se preschimbă în vânt. O zi grea, chinuitor de lungă şi în care nu se întâmplă nimic. O zi din alea în care te gândeşti că mai bine nu te-ai fi născut. Mai mult, te afli şi-n Iad!
Amintirea libertăţii şi a unei vieţi normale mi-a dispărut total din minte. Parcă m-am născut aici. Am văzut ieri la TV cazul unui bătrân care a făcut 1 an şi jumătate de puşcărie degeaba pentru omorârea propriei soţii.
Eu nu am omorât pe nimeni şi fac a doua oară puşcărie pentru ceva ce nu am făcut. Mintea mea încearcă din răsputeri să stabilească o legătură de cauzalitate între vina ăluia şi vina mea. Ce probe ar putea schimba radical convingerea instanţei supreme? De fapt, nici nu ştiu de ce sunt acuzat şi condamnat. Poate cineva să-mi spună? Nu vreau să fiu o eroare judiciară! Vreau doar ca cineva să poată repara nedreptatea care mi se face zi de zi prin ţinerea mea aici.

Lasă un răspuns

