12.05.2010

De dimineaţă, părintele a oficiat liturgia. Înainte însă de a începe a avut o dispută verbială cu un nimic neobrăzat. După prânz însă, s-a întrebat de unde? Era un pic marcat, tipul avea o condamnare de 22 de ani pentru crimă, 26 de lovituri de cuţit. Ehh, eu cu din ăştia stau în cameră. Şi nu am protecţia instituţională sau morală de care beneficiază cadrele. Deşi şi eu am fost funcţionar, iar ăştia ştiu! Însă sfaturi primim de la toată lumea. „Nu te mai gândi la asta!” Cum aş putea să nu mă gândesc?
Aţi susţine aici nevinovăţia e o greşeală capitală. Am ajuns în a renunţa în a mai mi-o susţine public. Mă gândesc însă dacă nu am renunţat de tot. La cât m-am zbătut şi am luptat…. Am fost aidoma unei musculiţe într-o pânză de paianjen. Am intrat din greşeală în pânză şi doar am atins-o. Dar m-am zbătut. Şi pânza s-a înfăşurat din ce în ce mai tare în jurul meu până am rămas încolăcit total, cu aripile şi picioarele rupte de oroarea de a scăpa din acel loc. În acelaşi timp un bondar mare şi greu, a intrat în plin in pânza. A forţat un pic, a rupt pânza şi şi-a continuat nestingherit zborul. E destul de plastică parabola asta…

Lasă un răspuns

