18.05.2010

Mă gândesc la mocirla în care mă aflu. Am scris odată că nu vreau ca cineva să ştie prin ce am trecut. Dar iadul ăsta este impropriu a fi înţeles fără a aminti rutina zilei, însumând toate evenimentele mondene de aici. Nu contest faptul că sunt şi oameni normali, civilizaţi şi cu moralitate. Dar marea lor majoritate sunt nişte caricaturi de umanitate. O zi înseamnă pentru mine a fi, între oameni care se înjură continuu, care se ameninţă cu bătaia, cu violul homosexual, cu spurcarea şi fizică şi prin vorbe a oricărui atribut de umanitate, cu aşa-zise ironii, toate cu tentă sexuală, cu batjocorirea celuilalt prin proferarea unui şir necontenit de mizerii, cu lucruri pe care, până să mă reîntorc în iad, nu am crezut că sunt posibile.
Oamenii ăştia nu pot să stea fără a vorbi, decât să tacă, mai bine înjură. Decât să-ţi zică o vorbă bună mai bine te spurcă punându-ţi mâna pe fund sau zicând o aluzie cu tentă homosexuală. Nu mie. Ci între ei. Dar eu sunt, din păcate, alături de aceşti indivizi. Şi asist, peste voinţa mea, la un spectacol grotesc şi mizerabil. Orice opoziţie ar fi considerată un act de sfidare, de împotrivire. Aaah…. Încă ceva. Bănuiala. Suspiciunea. Toţi se bănuie de orice şi de nimic în acelaşi timp. E o paranoie a suspiciunii, dacă ar putea şi ar scăpa nepedepsiţi, ar linşa pe fiecare din subiecţii suspiciunii colective. Azi, de exemplu, l-au adus pe unul care a vrut să fugă. Până să afle ce a făcut, au suspicionat că a fost introdus în cameră pentru a „sifona”. Au vrut să-l bată, să-l umilească, să-i anuleze existenţa. Doar aşa, pentru că aveau suspiciunea…

3 răspunsuri to “18.05.2010”

  1. Liana Todoran Says:

    Capul sus, speram ca in curand sa mai mancam la 4 dimineata niste „bulete de cartofi” la Zebra, unde mancarea, daca esti treaz, are o tenta de verde. Dar ce conteaza cand te intorci aburit din Office? Mi-e tare dor…Fii puternic, D-zeu nici nu iti da cat poti duce! Te pup, ai grija de tine, Liana Todoran

  2. Capu sus Bubu!! Ne gandim la tine si la ziua in care o sa bem un vin bun ,asa cum iti place tie :).Epe si fetele.

  3. da,subscriu si eu…erau niste „buletele” delicioase,o combinatie reusita cu puiul acela movuliu… ce vremuri, ce vremuri…TE ASTEPTAM!

Lasă un răspuns

