04.06.2010

Tot în logica absurdului: în proporţie covărşitoare, toate acuzele acestui proces cu referire la nişte evenimente întâmplate, sunt reale. Adică se face referire la nişte evenimente care sunt reale dar semnificaţia acestora este complet distorsionată. L-am cunoscut pe Codo. Am fost chiar în control la el. Am vorbit cu colegii mei. Am fost un inspector care făcea procese verbale. Codo i-a adus o maşină tatălui meu. Atâta tot că nimic din cele enumerate nu a fost criminal. L-am cunoscut pe Codo pentru că am fost repartizat de către şefii mei la un control al firmei gestionate de soţia sa, nu ştiu dacă întâmplător sau nu, era şi el pe acolo. Da, am fost la 2 rambursări de TVA la Codo Andreea şi mi-am făcut conştiincios treaba. Am vorbit cu colegii mei cum vorbesc oricare 2 oameni, lucruri despre viaţă, despre orice, doar eram colegi de servici. Am făcut procese verbale, eram mândru de constatările pe care le făceam de fiecare dată, doar asta îmi era meseria. Dar erau de fiecare dată perfect legale.! Da, a adus maşina tatălui meu, fiindu-i plătită! O tranzacţie comercială ca oricare alta. Dar nimic nu a fost criminal, doar interpretarea dată de anticorupţi a văzut infracţiuni.

Lasă un răspuns

