12.06.2010

Săptămâna asta am avut dificultăţi în a scrie. Sunt dezlânat în gândire, de fapt e un vid ce tinde să acapareze mintea. Nu mai am gânduri de aşternut pe hârtie, mă pun la scris şi de fiecare dată mă încearcă o dulce reverie. Şi uite aşa inspiraţia literară îmi dispare. Ceea ce pentru unii deţinuţi de aici e benefic, ideea de a avea un coleg de cameră cu pretenţii intelectuale e periculoasă şi în acelaşi timp un pic burgheză. Cum să am eu ceva în plus faţă de ei? Cine sunt eu să scriu?
Acestea sunt monstre de gândire penitenciară, aici unde răutatea se combină cu prostia şi generează unul din cele mai puternice instincte: cel de supravieţuire!

Lasă un răspuns

