21.05.2010

Sunt agitat şi alert, nu vreau să mai trec din nou printr-o stare de expectanţă, să sper că lucrurile vor deveni normale. Nu pot să mai am speranţă. 6 ani de chin mi-au fost suficienţi. Asta înseamnă că nu sunt complet detaşat de sistem, de existenţa normală pe care am avut-o până la debutul acestui proces. Încă am lucruri de pierdut, contestaţia în anulare care ieri mi-a fost admisă de principiu este unul din aceste lucruri. Nu ştiu de ce nu mă mai gândesc deloc la tot ce am pierdut. Deloc. Nu tu la serile din Jazz, la vinul de vineri seara cu prietenii mei, la câinii mei, la apartamentul meu, la toate lucrurile materiale de care aici nu am nevoie. Te obişnuieşti. O existenţă fără speranţă…

Lasă un răspuns

