25.05.2010

Azi noapte am avut un vis interesant. M-a trezit în jur de ora 5 dimineaţa. Se făcea că eram singur în casa de la Reghin, undeva la etaj. Am auzit zgomot jos în hol. Când am coborât am dat peste un hoţ, chiar lângă telefon. Fără ezitare, m-am repezit înspre el, dar acesta şi-s scos un cuţit şi m-a atacat. I-am luat cuţitul din mână şi i l-am aruncat. El era pe jos şi eu deasupra lui. Apoi şi-a scos un alt cuţit. Acelaşi scenariu. Eram tot plin de sânge şi tăiat, dar nu-mi era frică, ştiam că trebuie să-i protejez pe ai mei părinţi de acel individ. Apoi m-am trezit. Oare ce să însemne asta?
Nu-mi vine să cred că a trecut atâta timp de când au început problemele şi, pe cale de consecinţă, actuala mea stare. O nelinişte sufletească profundă, o stare de stres generalizat, o paralizie a voinţei ce a acaparat fiecare aspect al existenţei mele, toate generate doar de simpla mea apartenenţă la o categorie socială, corpul funcţionarilor publici. PNA titra la debutul acestui proces:”….rambursări ilegale de TVA”, „corupţie”, şpagă la Finanţe” etc. După 6 ani, ce a mai rămas din balonul lor? Unde sunt rambursările ilegale, unde sunt atribuţiile mele terfelite de şpaga pe care-am primit-o? Nicăieri. Nu am fost mânjit. Am fost, poate doar prea permisiv cu oamenii, a fi bun înseamnă a fi considerat sacrificabil. Eu asta am păţit, am fost sacrificat pentru cauza finanţe. Mai este vreun alt caz de corupţie din Finanţe cu executare? NU!

Lasă un răspuns

