31.05.2010

Cum am spus şi mai demult, a-ţi susţine nevinovăţia aici e sinucidere. Şi eu am uitat, parcă, motivele. De ce sunt condamnat? Simplu, nu ştiu. La începutul acestui proces se făcea referire la mită primită pentru rambursări ilegale de TVA. După 6 ani de cercetări, care sunt acele rambursări? De ce le-aş fi primit pentru un control efectuat cu 6 luni înainte şi fără nici o legătură cu subiectul acestui dosar? Prima instanţă, m-a achitat pentru mită, însă Curtea de Apel, fără alte probe, doar pentru că Floarea Grosu a vrut să mă dea exemplu, m-a condamnat la 5 ani. Confuzia asta mă pune în imposibilitatea de a mă apăra. Cum să te aperi dacă nici măcar nu ştiu de ce sunt acuzat? Îmi vine un gând legat de inexistenţa prezumţiei de nevinovăţie în acest dosar.

Lasă un răspuns

