06.07.2010

Flori, bunul meu prieten, mi-a spus că povestea mea de pe blog e lipsită de motiv. Întradevăr, aşa e. Toate trăirile mele au o cauză juridică concretă, bine stabilită de Justiţia Română.
În esenţă, prin rechizitoriul D.N.A. Mureş din 21.09.20.. am fost acuzat de rambursări ilegale de TVA cu consecinţa comiterii a 3 fapte: luare de mită, trafic de influenţă şi furnizare de informaţii ce nu au caracter public. Tribunalul Mureş dispune achitarea mea pentru infracţiunea de luare de mită, însă mă condamnă la 2 ani şi 10 luni pentru trafic de influenţă şi un an pentru furnizare de informaţii. Curtea de Apel Mureş, prin Floarea Grosu, fără admiterea de alte probe în apel, mă condamnă la 5 ani pentru luare de mită, 3,6 ani pentru trafic de influenţă şi 1,6 ani pentru furnizare de informaţii ce nu au caracter public. La care îmi adaugă un spor de contopire de încă 6 luni, pedeapsa finală rezultantă fiind de 5 ani şi 6 luni. Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie îmi respinge recursul şi rămân cu pedeapsa stabilită. D.N.A. nici măcar nu a mai făcut recurs la Înalta Curte. Atât de impresionaţi au fost şi ei de duritatea pedepsei.
Sec, aşa ar arăta o scurtă descriere a situaţiei mele juridice. Nici nu mai are rost să mai menţionez că până în acest moment nu ştiu exact de ce anume sunt acuzat. Că am fost condamnat pentru ceva ce nu am făcut. În spatele descrierii, rămân însă faptele neacoperite de nici un adevăr juridic ce au generat ţinerea la închisoare a unui nevinovat. A mea!

Lasă un răspuns

