17.06.2010

În viaţa asta, mă văd nevoit să am parte de o ciclicitate, tot la 6 ani pierd tot. Ce mă motivează în a continua? De unde atâtea resurse în a-mi relua viaţa? Sunt furios, în primul rând pe mine, apoi pe Dumnezeu şi la final pe societatea asta imorală şi injustă. Cât îmi mai este dat să sufăr? Ce raţiuni superioare justifică dispreţul faţă de viaţa mea? Am o întrebare de pus lumii: sunt eu cel mai corupt individ din Mureş? Pedeapsa care îmi este aplicată în ce măsură se justifică în raport cu o faptă inexistentă? Cum de nimeni nu a putut vedea nedreptatea din acest dosar? Judecători pentru care aflarea adevărului ar trebui să fie obiectivul, nu condamnarea cu orice preţ a unui individ pentru a-şi justifica în faţa procurorului şef al D.N.A. activitatea. Mi-e greu mie să-mi justific: cum se poate să fiu condamnat doar pe baza alegaţiilor unui individ certat cu legea şi care ar fi făcut orice să scape de puşcărie? Fără ca măcar altcineva să-i susţină povestea. Iar eu eram funcţionarul public care am avut neşansa de a-l controla. De exemplu, acea sumă de 5000 lei, inclusă de Sandu în septembrie 2004. Vine Codo şi zice că mi-a dat-o. Eu zic că nu e adevărat. Nimeni altcineva din anturajul lui Codo nu ştie. Codo e întrebat la Tribunal despre asta. Nici măcar nu-şi poate aminti pretinsul cuantum al mitei, ce să mai vorbim de felul în care mi-ar fi dat aceşti bani… Dar eu fac puşcărie pentru vorbele iresponsabile ale unui infractor!

Lasă un răspuns

