18.06.2010

Am început un fel de program ce implică activitate sportivă. Vreo oră pe zi. Mă simt vlăguit de forţă fizică, iar aici slăbiciunea este detectată şi exploatată fără milă şi compasiune. Sper să o pot duce la capăt pentru că, din păcate, nu prea am chef de viaţă.
Astăzi am înaintat memoriul către Patriarhia Română. Doamne ajută! Sunt conştient însă că nici unul din demersurile mele nu are şanse de izbândă, Dumnezeu nu mă vrea în turma lui. Norocul pentru mine s-a sfârşit acum 6 ani, odată cu implicarea mea în acest proces. Câteodată mă gândesc să renunţ la credinţă. Cum poate să permită Dumnezeu tot ceea ce mi s-a întâmplat, dacă el chiar există? Poate fi, oare Dumnezeu răzbunător, amator de suferinţe şi chinuri inimaginabile şi fără compasiune? Pentru că Dumnezeul ăsta al meu aşa este…

Lasă un răspuns

