26.06.2010

Conceptul de stat poliţienesc se defineşte în fiecare zi din ce în ce mai bine. Frica de a vorbi despre abuzurile celor ce deţin puterea şi împart justiţia. Cazul Dan Diaconescu. Deşi nu ştiu dacă între cei ce deţin puterea şi cei ce fac justiţia se poate pune semnul egalităţii. Judecătorii au devenit o tagmă total independentă ce tinde să substituie însăşi divinitatea, sau cel puţin aşa îşi arogă ei acest drept. Eu mă întreb dacă ei s-au gândit vreodată la soarta pe care mi-au hărăzit-o. Oare îşi mai aduc ei aminte de cazul meu, cel mai mare caz de corupţie din Mureş? Dosar în care au pronunţat o pedeapsă cu executare de 5 ani şi jumătate pentru ceva ce, nu am făcut, au condamnat la puşcărie un nevinovat.

Lasă un răspuns

