09.07.2010

Azi noapte m-am trezit pe la ora 1 cu un imbold nestăpânit de a mânca. Aşa că am mâncat ca un spart, am atacat şi golit frigiderul. Cred că sunt foarte stresat şi deprimat dacă am făcut asta. Apoi, somnul de după a fost un coşmar necontenit. Nu mai am putere în a mai continua. Sunt atât de epuizat psihic…
Accentuarea senzaţiei de dezumanizare este susţinută de un atac continuu şi sistematic asupra tuturor valorilor morale pe care le posed. Atacul nu se face doar prin forţă fizică, ci şi prin discuţiile sterile cu ţigănoi lipsiţi de orice educaţie, dar veşnic dispuşi să combată prin neştiinţă orice teorie ştinţifiică. Aşa că întreb şi eu pe oricine ştie matematică sau geopolitică : Câte trompe şi picioare au 3 elefanţi împreună? ; Dacă există clasa de numere „cincilioane” după logica milion, bilion, trilion…? ; Câte planete sunt în sistemul nostru solar (eu ştiam că sunt 7) ? ; Care este emisfera care cuprinde cele 6 state care au împreuna jumătate din teritoriul globului ?
Înşăsi stupiditatea formulării logice şi gramaticale m-au blocat, ce dispute aş putea pretinde să arbitrez în condiţiile astea? Dar demonstraţiile fiind făcute printr-un soi de vot, în care majoritatea prezentă a decis răspunsul, m-am văzut nevoit să accept realitatea şi să bat în retragere, lăsând minţile odihnite să continue şi dezbaterea altor idei. Îmi vine în minte unul din dictoanele lui Murphy: ” Dă-i unui prost un ciocan şi toate obiectele din jurul lui vor deveni cuie!”

Lasă un comentariu