Marţi-13, 07.2010

Conform superstiţiilor, azi ar fi trebuit să fie o zi a ghinionului. În schimb, până acum, mie mi-a mers bine, mi s-a aprobat o cerere. Aşa că sunt binedispus.
Starea de bine de dimineaţă s-a dus. A venit avocatul pe la mine. A terminat cererea pentru C.E.D.O. şi a venit să mi-o supună atenţiei. Sunt dezamăgit. Foarte dezamăgit. Mă aşteptam ca în această cerere să fie incluse toate nedreptăţile de care am avut parte în ultimii 6 ani. În schimb, avocatul mi-a trecut doar două încălcări. Restul, vezi Doamne, nu sunt încălcări ale Convenţiei pentru apărarea drepturilor omului. Adică sunt, dar ce rost are să lungim cererea cu detalii? De asta sunt descumpănit. Viaţa mea a fost redusă la maculatura aferentă celor câteva pagini din petiţie. Nu e corect. Am suferit prea mult pentru incompetenţa unor magistraţi, cineva trebuie să vadă monstruozităţile sistemului românesc de justiţie. Să fi parte într-un proces doar pentru că deţii calitatea de funcţionar public, iar vânătoarea de vrăjitoare începută de actualul sistem politic să îşi ceară dreptul la sânge tot dintre nenorociţi ca mine. Un exemplu de corupţie dovedit de ei pentru opinia publică cu scopul de a-şi demonstra utilitatea.

Lasă un răspuns

