18.07.2010

Am avut la biserică o discuţie interesantă cu părintele legată de liniştirea sufletului. Mai exact faptul că nimeni nu îmi va putea reda liniştea sufletului, fie el mare magistrat, preşedinte de ţară sau orice altă autoritate. Că atunci când îmi voi fi acceptat soarta, îmi voi găsi şi liniştea sufletului.
Azi au fost în vizită părinţii mei, mama iarăşi a plâns. Doamne, grea soartă le-ai dat…

Un răspuns to “18.07.2010”

  1. Ai nadejde in Dumnezeu,cu siguranta cineva va raspunde de atata nedreptate.Ai putere si rezista omule,ne cutremuram cand vedem zilnic atata nedreptate,oare pamantul se transforma incet in iad,sau printre noi sunt multi ,,diavoli”care folosind puterea locului de munca pe care-l au ,pedepsesc pe altii fara a vedea adevarul adevarat ,nu cel presupus de ei.Sper din tot sufletul ca justitia sa repare raul facut de niste ,,calai”iresponsabili.Dreptatea este dreptate intotdeauna.Rezista ne rugam pentru tine pentru a reusi sa-ti demonstrezi nevinovatia.

Lasă un răspuns

