Miercuri, 21 iulie 2010

Este perioada vacanţelor şi asta se simte dincolo de gratii. Resimt intens lipsa de energie, fiecare zi e grea şi de abia aştept să treacă. În plus, gândul liberării apropiate la cei 6 colegi de cameră sporeşte senzaţia de nelinişte şi angoasă. Singura parte bună e că de când sunt închis am reuşit să-mi suprim din memorie toate gândurile legate de viaţa de dinainte şi anume: distracţii, vacanţe, tovărăşia unui vin bun, ieşirile cu prietenii… Mi-e mai uşor aşa, altfel sufletul meu s-ar dezintegra. Însă, mai nou, trebuie să fac eforturi pentru a-mi alunga din memorie aceste reverii. De ce trebuie să fac puşcărie? De ce trebuie să fiu privat de libertate?
Cum am început procedurile la C.E.D.O., trebuie să-mi cuantific pretenţiile pentru daunele suferite într-o sumă. Sunt incapabil însă să mă gândesc la o sumă. Nimic pe lumea asta nu poate sta în contrapondere la privarea de libertate. Nu mi-ar trebui un leu dacă s-ar face dreptate şi cei care au stat la baza acestei condamnări ar face puşcărie atât cât m-au condamnat pe mine. Dar asta nu se poate întâmpla niciodată. Călăii nu pot fi victime, ei sunt recompensaţi pe veci la o existenţă onorabilă. În contradicţie cu victimele. Cei ca mine… Ehhh, şi lupta asta interioară îmi sfâşie sufletul, nu îmi voi putea găsi niciodată liniştea câtă vreme nedreptatea la care am fost supus abuziv, nu se va îndrepta. Nu eu am cerut însă să am parte de tratamentul ăsta şi nici de viaţa asta!

Un răspuns to “Miercuri, 21 iulie 2010”

  1. dragadulcica_2005 Says:

    Vreau doar sa stii ca atunci cand citesc ceea ce ai scris imi iau notite :D; continua , te rog , sa faci asta pentru binele multora…sunt lectii de viata pe care nu le inveti nici in geneala, nici in liceu si nici in facultate, desi, sunt de o importanta covarsitoare.

Lasă un răspuns

