Marţi, 27 iulie

Azi se împlinesc 6 ani de când a început acest coşmar pentru mine. Nimic nu a mai contat de atunci decât acest proces. Viaţa mea, aşa cum era până la acel moment, a dispărut, s-a transformat în ceea ce este astăzi, o înşiruire de momente chinuitoare şi deznădejde fără de speranţă. Tot ceea ce m-am străduit să devin, s-a pierdut! Sentimentele care azi mă încearcă sunt contradictorii. Pe de o parte reamintirea momentului arestării îmi stârneşte dureri vii, cu vizualizarea exactă a celor 3 ore de negociere a reţinerii de către Sandu Marin. Momentul în care mi-a zis să vin într-o oră cu un avocat, ruga mea din Catedrala Mică, momentul reţinerii propriu-zise cu întocmirea în fals de către ei a proceselor verbale, cele atât de contestate de mine, insistenţa lui în a le semna, coerciţia fizică aplicată de Postolache la momentul punerii cătuşelor, venirea poliţiştilor de la arest, scoaterea mea filmată din sediul P.N.A. şi cu marea de ziarişti fotografiind depunerea pe arestul poliţiei, telefonul dat acasă, primul contact cu mediul penitenciar…. Astea şi alte multe încă altele…
Pe de altă parte, sentimentul de lehamite, de acceptare a soartei pe care Dumneze mi-a hărăzit-o. Ideea de capitulare necondiţionată în faţa vicisitudinilor vieţii. Acel sentiment de implacabilitate a sorţii, conştiinţa faptului că viaţa şi persoana mea nu contează în ochii semenilor mei. Şi, nu în ultimul rând, deznădejdea din sufletul meu şi pierdera speranţei!

Un răspuns to “Marţi, 27 iulie”

  1. Gheorghe Doja Says:

    Ceea ce simti tu este ceva comun in Romania, nu trebuie neaparat sa fii privat de libertate pentru a te simti parasit de societate, dezgust si sila. Este gustul actual al tarii.

Lasă un răspuns

