Miercuri, 28 iulie

Azi am fost anunţat că cineva din presă mi-a văzut blogul şi că sunt interesaţi să dau un interviu. Grea decizie de luat…. Pentru că blogul nu e făcut pentru publicitate. Am scris, la început doar pentru mine, iar mai apoi, la îndemnul celor dragi mie, le-am trimis şi lor gândurile mele. Iar apoi, un prieten din media, Ionel, a venit cu ideea blogului. Eu am scris doar despre drama unui cetăţean oarecare, forţat de împrejurări să se confrunte cu sistemul judiciar românesc şi care a fost transformat, fără vină, în criminal. Ceea ce mi s-a întâmplat mie se putea întâmpla oricui. Nimeni din ţara asta să nu se creadă la adăpost de primejdie. Nu trebuie să faci ceva rău ca să fi privat de libertate. Ci doar să fi ales. De restul se ocupă ei. Indiferent ce ocupaţie ai sau cu ce te îndeletniceşti în viaţă, mereu există o infracţiune potrivită. Că e corupţie (calea cea mai facilă în zilele noastre), că e evaziune fiscală, că e abuz de încredere, că e o infracţiune sexuală, orice… Trebuie doar să nu placi cuiva din sistem. Restul îl rezolvă ei!
Aşa că va trebui să mă decid dacă e oportună implicarea presei sau nu. Pentru că pentru graţiere, valurile mediatice nu sunt bune.
În schimb, pentru contestaţia în anulare, da, dacă vor exista judecători oneşti şi care judecă indiferent de presiunea sistemului. Eu nu cer să-mi facă vreun favor sau mila cuiva. Vreau doar să îndrepte eroarea judiciară la care sunt supus, să-mi confirme că nu am avut parte de un proces echitabil şi că locul meu nu e aici. Nu am săvârşit nici o crimă!

Lasă un răspuns

