Marţi, 3 august 2010

Îmi vin în minte fragmente din povestea condamnării mele. Mă gândeam la perioada anului trecut, 2009, atunci când Floarea Grosu m-a condamnat. Motivaţiile ei le-am ştiut şi atunci, şi acum. Singurul meu semn de întrebare e legat doar de prezenţa lui Grosu în completul care m-a judecat. Oare dorinţa ei de a face rău unui nevinovat s-a materializat inclusiv în autoincluderea în completul care urma să mă judece? Că şi aici e o poveste.
Floarea Grosu a fost numită la conducerea Curţii de Apel după arestarea, în 2003, a Andreei Ciucă, pe atunci judecător al Tribunalului Mureş. De fapt, ea a fost printre artizanii acestui dosar, instrumentat de cine altul decât procurorul şef P.N.A., Sandu Marin. Gurile rele vorbesc chiar de muşamalizarea de către Sandu Marin în 2002 a unui alt dosar, cu trafic de droguri, al fiului lui Floarea Grosu, de aici ar fi fost generat aservismul Floarei faţă de Sandu.
Dar să revin la povestea mea. Ura Floarei împotriva Andreei Ciucă, este antologică depoziţia ei dată judecătorilor Înaltei Curţi împotriva Andreei Ciucă, când îşi susţinea mărturia izbind nervos cu piciorul solul… Iar Ciucă este naşa de botez a fiului verişoarei mele primare, care deţine şi ea o funcţie administrativă în cadrul Tribunalului Mureş şi care, iniţial, a fost trimisă în judecată alături de Ciucă. Lovind în mine şi-a lovit duşmanul. Însă ea era un judecător imparţial şi obiectiv, fiind interesat în cauză, ar fi trebuit să se abţină. Cum a putut întoarce hotărârea Tribunalului de achitare pentru mită, fără administrarea de probe suplimentare, condamnându-mă la ani grei de puşcărie, doar din răzbunare? De altfel poziţia Floarei faţă de vinovăţia mea este cel mai bine demonstrată de „imparţialitatea” cu care a judecat 5 din cele 7 recursuri ale P.N.A. făcute pentru punerea mea în libertate, casând hotărârile instanţei inferioare de punere în libertate şi menţinându-mă, în 2004, în arest timp de 7 luni.

Lasă un răspuns

