Miercuri , 18 August 2010

Am văzut la ştiri că nepotul Patriarhului Daniel a fost arestat pentru trafic de droguri. Nu pot să nu mă gândesc la faptul că justiţia divină funcţionează. Şi la cât de cinică poate şi această ştire în raport cu demersul meu de a obţine din partea Patriarhiei Bisericii Ortodoxe o scrisoare de recomandare în vederea depunerii acesteia la dosarul cererii de graţiere.
Scrisoare de recomandare care mi-a fost respinsă. Şi scrisoare în care îmi pusesem foarte multe speranţe pentru simplul fapt că mă aşteptam să găsesc înţelegere şi ajutor exact din partea oamenilor care ar trebui să-şi ajute necondiţionat semenii, până la urmă ăsta este scopul Bisericii. Că nu am cerut lucruri contra firii, nu sunt criminal, am cerut doar să se facă dreptate şi prigoana la care acum sunt supus să înceteze. Dar bănuiesc că este mai stimulant să deţii trusturi media decât să-ţi ajuţi oile din propria-ţi turmă…
O prietenă bună mi-a transmis să nu mă mai consum atât pentru că mă voi distruge. Trăirile mele sunt percepute de ceilalţi ca fiind autoimpuse şi distructive. Din păcate nu pot simţi altceva, cu atât mai puţin să-mi creez această realitate. Dimpotrivă, refularea acestor sentimente negative prin aşternerea lor pe hârtie mă ajută să depăşesc privaţiunile situaţiei din care acum fac parte.
Sistemul judiciar românesc e însă vinovatul, el a permis condamnarea unui nevinovat şi menţinerea mea în iad pentru satisfacerea dorinţei lui de sânge! Ei au aplicat o pedeapsă privativă de libertate unui om a cărui singură vină a fost cea de apartenenţă la corpul funcţionarilor publici, coroborată cu eficientizarea ,,luptei anticorupţie“!

Lasă un răspuns

