Miercuri, 4 august 2010

Astăzi m-am mutat în camera 22, tranziţia s-a făcut fără probleme. Din păcate, camera arată mai rău ca o cocină. Sunt doar 4 deţinuţi, dar puţinătatea cantitativă a răului este compensată calitativ de un singur ţigan. Ăsta e un juvenil lipsit de respect şi de orice, care urmează să se libereze în 3 zile, aşa că el crede că nu poate fi stăpânit de nimeni şi de nimic, pe toţi îi terorizează. Restul de mâncare şi-l aruncă pe jos, sparge şi loveşte orice, fură din bagaje şi abate asupra celorlalţi un puhoi nestăvilit de înjurături şi răutăţi. Îmi vine să-i rup gâtul. Din cauza acestuia, în cameră nu s-a mai făcut curăţenie de vreo 3 săptămâni, pe jos e un strat de mizerii de un deget, mirosul e alterat de salteaua plină de urină şi dejecţii precum şi de la pereţii care mustesc de umezeală şi igrasie.
Dar nu e mult 3 zile, să vezi apoi ce cameră faină îmi fac! Un pic de curăţenie, pereţii reparaţi şi zugrăviţi, o icoană şi nişte poze cred că o vor schimba, va fi cea mai plăcută cameră de detenţie, camera mea. Ideea în sine e un pic cinică şi anume faptul de a-ţi face şederea in Iad confortabilă. Dar îmi ocupă timpul, mă ţine ocupat cu mici proiecte administrative, ca acesta. Pentru că trecerea timpului are o altă curgere atunci când eşti privat de libertate. Aici, aproape în unanimitate, toţi se bucură de fiecare zi trecută pentru simplul motiv că pedeapsa ţi-e mai scurtă cu încă o zi. Dar pentru mine, fiecare zi petrecută aici e o pierdere ireparabilă. E viaţa mea care curge inutil. E această eroare judiciară ce mă consumă lăuntric, cu modificările de personalitate, de atitudine şi de respect de sine aferente. Oare în toată această societate nu se găseşte nimeni care să aibă puterea să îndrepte monstruozitatea la care sunt supus?

Lasă un răspuns

