Sâmbătă, 14 August 2010

Oameni adevăraţi, buni creştini (în creştinism iertarea nu poate fi substituită cu prostia) mi-au dat încă o dovadă de susţinere. Mi-au citit blogul şi au rămas sideraţi de ceea ce au găsit. Şi au crezut de cuvinţă să ia o atitudine civică sănătoasă, petiţionând. Lucrul ăsta mi-a dat aripi, câtă vreme mai există oameni cu suflet, s-ar putea ca soarta să nu-mi fie pecetluită.
Pe de cealaltă parte, sistemul judiciar poate considera poziţia acestui bun cetăţean drept o imixtiune în afacerile proprii, necesitatea sistemului de autoprotejare va pune o uşoară presiune asupra mea doar prin aplicarea regulamentelor. Exact ca în armată, unde nu te sancţiona printr-o depăşire de regulament, ci doar printr-o respectare draconică a lor. Atâta vreme cât nu eu dispun de propria-mi viaţă, trebuie să fiu alert…

Lasă un răspuns

