Sâmbătă, 21 August 2010

Revolta bunului simţ împotriva monstruozităţilor comise de un sistem judiciar putred a fost înăbuşită în sânge. Demersul acelui cetăţean de săptămâna trecută de a lua poziţie împotriva perpetuării acestei nedreptăţi a avut exact efectul contrar. Nu mai comentez nimic legat de acest subiect, se pare că fac rău oamenilor care mi-au făcut bine. Cum am mai spus, măsurile punitive nu trebuie neapărat impuse prin forţă, ele pot fi aplicate şi printr-o respectare ad-literam a regulamentelor. Bineînţeles că îmi pot face şi mai mult rău, dar eu deja sunt în iad, ei mi-au luat deja libertatea şi implicit, toată viaţa mea, în afară de spectrul morţii (dar şi moartea vine greu pentru mine) nu ar avea cu ce să mă mai şantajeze. Sunt încăpăţânat şi retrograd, cred cu tărie că pentru onoare şi demnitate merită să alegi chiar şi calea înspre nefiinţă. Problema e că au de suferit oameni care mi-au făcut bine, oameni cu suflet şi buni creştini, nu judecătorii şi procurorii cu suflet negru ce hotărăsc destinele semenilor lor în ţara asta…

Lasă un răspuns

