Sâmbătă, 31 iulie 2010

Organizaţia Naţională pentru Apărarea Drepturilor Omului a trecut azi pe la mine. Un domn şi o doamnă. Speranţele în posibilitatea îndreptării acestei erori judiciare au renăscut. Deşi nu prea am înţeles eu modalitatea concretă prin care se va realiza asta, căile propuse de ei sunt în afara procedurilor prevăzute de Codul de procedură. Dar trebuie să încerc orice şi aşa am făcut foarte puţin pe linia asta. Am stat în expectativă, fără a-mi expune presei cazul, pe considerentul că graţierea nu va fi posibilă dacă se mediatizează cazul meu. Mare greşeală! Sunt nevinovat, ce-mi mai pot face?
Şi aşa fac puşcărie degeaba, de 4 luni sunt ţinut în locul ăsta din cauza incompetenţei şi iresponsabilităţii judecătorilor dispuşi să dea pedepse strâmbe doar pentru că ei sunt utili societăţii…

Lasă un răspuns

