Vineri, 30 iulie 2010

Nefericirea nu te face mai bun decât alţii. Un suflet chinuit nu este neapărat mai bun, el este doar chinuit. M-am gândit mult la asta poate şi din cauza reacţiei sistemului în urma mediatizării blogului meu.
Nu am pretenţia la favoruri pentru că sufăr, poate că pentru toate păcatele mele e motivată pedeapsa asta. Poate că nu merit toată atenţia pe care încerc să o atrag pentru îndreptarea erorii judiciare din care fac parte. Poate că nu merit nimic din ceea ce cred eu că aş merita. Doar însă sunt convins că nu meritam pedeapsa asta. Nu am făcut nimic criminal, am fost un cetăţean onest şi responsabil câtă vreme am activat în Finanţe. Dureros e faptul că nimeni nu a avut măcar intenţia de a descoperi adevărul. S-a perpetuat doar ideea anticorupţilor, lipsită de susţinerea unui minim de probe, că Finanţele au fost un cuib de corupţi al căror unic exponent am fost eu.
Eu, atunci la doar 27 ani, am fost găsit drept ţap ispăşitor şi exemplul moralizator al campaniei lor de luptă anticorupţie. Oare mai are sens să mă lamentez spunând că financiar, la acea vreme, mă ajutau părinţii? Că nu aveam vilă la Platoul Corneşti, nici un Audi A6, că nu îmi permiteam vacanţe costisitoare în străinătate, că acţiunile mele în control nu au fost generatoare de şpagă din şantajul conferit de autoritatea legii, ca la mulţi alţii?
Sunt aproximativ 600 de firme, în spatele cărora se află mulţi oameni, la care am fost în control, dar nimeni nu a avut nici măcar o singură reclamaţie în tot decursul carierei mele profesionale. Şi atunci cum s-a ajuns la asta?

Lasă un răspuns

