Vineri,20 August 2010

Îmi aduce aminte modalitatea prin care ,,anticoruptul“ Sandu Marin a iniţiat acest proces penal. Prin fals El, un vajnic luptător anticorupţie, pentru care orice mijloc de a demonstra vinovăţia unui corupt era permis, graţie nou-înfiinţatului, la cea vreme, P.N.A., un util şi diabolic instrument de persecuţie politică gândit de Adrian Năstase (ironie a sorţii, câţiva ani mai încolo, Năstase era chinuit de propriu-i sistem diabolic).
Astfel, în data de 27.07.2004, pentru a statua o altă stare de fapt în vederea conformării procedurilor pentru reţinerea şi mai apoi arestarea mea, Sandu Marin întocmeşte în fals procesul verbal data 26.07.2004. După cum se poate vedea chiar din conţinutul acestui proces verbal, penultimul aliniat, acesta nu avea cum să ştie în data de 26.07.2004, ora 19:10, că în data de 27.07.2004, exact la ora 17:00, voi lua legătura telefonic cu avocatul Badiu (există chiar un proces verbal care consemnează acest lucru, în 27.07.2004, ora 17:00). De altfel, faptul că acest proces verbal datat 26.07.2004 a fost întocmit în data de 27.07.2004 este confirmat şi de identitatea perfectă a penultimului aliniat din ambele procese verbale, cel din 26.07.2004 şi cel din 27.07.2004, ora 13:05. Asta se explică şi prin graba de a produce aceste documente prin sistemul copy-paste, inserând din documentul făcut atunci în cel pretins a fi făcut cu o zi înainte, în 26.07.2004, întrucât şi-a dat seama că sunt o pradă uşoară de arestat. Sandu Marin a întocmit în fals acel act din 26.07.2004 pentru a putea justifica faptul că mi s-a adus la cunoştinţă în data de 26.07.2004 începerea urmăririi penale împotriva mea şi nu în 27.07.2004, când am fost reţinut. Eu nu am fost înştiinţat decât în 27.07.2004 de săvârşirea unor pretinse fapte penale, atunci când ,,anticoruptul“ Sandu mi-a pus în faţă cele 3 procese verbale şi mi-a cerut imperativ să le semnez pe toate, fără ca eu să cunosc consecinţele juridice ale acestei luări la cunoştinţă. Actele în sine, cred eu, sunt mult mai grăitoare..

Lasă un răspuns

