Luni, 30 august 2010

Am tot scris despre deznodământul acestui proces Kafkian, cu toate procesele şi stările prin care am trecut, prin umilinţele şi batjocoririle la care am fost supus, dar nu am scris niciodată despre cine sunt eu. Aşa că voi încerca acum o scurtă prezentare a mea, centrată însă pe infernul din care fac parte. M-am născut în anul 1977, în 11 ianuarie, fiind al doilea copil al unei familii de intelectuali. Studiile primare le-am absolvit în Reghin, iar după absolvirea liceului, urmând tradiţia din familie, toţi fiind economişti, am frecventat timp de 4 ani studii economice în Cluj-Napoca. În 1999 mi-am susţinut în cadrul Universităţii Babeş-Bolyai lucrarea de diplomă, fiind licenţiat în Ştiinţe Economice, profil Management. Educaţia, buna creştere şi responsabilitatea învăţată în familie m-au făcut un tânăr cinstit, onest, cu frică de Dumnezeu şi cu simţul datoriei, ca orice alt tânăr din ţara asta.
Proaspăt absolvent, aveam doar 23 de ani, dornic de afirmare, m-am înscris la concursul organizat de Direcţia Generală a Finanţelor Publice şi am câştigat concursul, devenind cel mai tânăr inspector din sistem. Aşa a început activitatea mea de inspector fiscal, în cei 5 ani de activitate, până în 2004 când a debutat acest proces, am verificat aproximativ 600 de firme, nu a existat nici măcar o reclamaţie privind probitatea mea profesională.
Între timp am făcut şi un master, lucrarea de dizertaţie terminând-o cu 10, o viaţă de om, 18 ani de şcoală şi o carieră promiţătoare au fost anulate însă de dorinţa câtorva oameni din sistem de a genera cazuri răsunătoare de corupţie…

Lasă un răspuns

