Joi, 02 septembrie 2010

Au trecut 5 luni de detenţie. Încerc să-mi fac o analiză a acestei perioade negre din viaţa mea, să văd ce am greşit şi ce am făcut bine. M-am depărtat mult de obiectivele iniţiale, în momentul de faţă simt că m-am adaptat şocului încarcerării şi nu mai percep la adevărata intensitate nocivitatea acestei situaţii ce implică şi detenţia în sine. Ideea e că, pentru ca sistemul să funcţioneze, trebuie să devii parte din el, să te integrezi, să te supui regulilor lui. Eu, din cauza situaţiei mele particulare, nu pot să mă supun pentru simplul fapt că locul meu nu e aici, sunt nevinovat, nu sunt corupt. Din păcate, această răzvrătire nu este văzută cu ochi buni. Eu nu vreau să-mi îmbunătăţesc detenţia, sunt deja în Iad, eu vreau să fiu tratat corect şi lăsat în libertate, într-un act de normalitate.
Din această cauză, poate, pretenţiile mele sunt văzute ca exagerate. Este foarte greu de explicat cum se poate să fi nevinovat dacă ai fost judecat de trei instanţe independente una faţă de cealaltă. Cum poţi susţine că eşti nevinovat? Trebuie să fi făcut ceva să-ţi meriţi soarta.
Însă într-un sistem de justiţie în care sunt promovaţi procurori ca şi Curcă Elena şi judecători ca şi Floarea Grosu, rezultatul poate fi de înţeles, incompetenţa, servilismul şi setea de răzbunare înlocuind calităţi morale şi profesionale. Ca şi în cazul Ţundrea, aceşti lachei ai sistemului vor face tot posibilul în a-şi masca incompetenţa, inclusiv prin intervenţii de genul celei comise de procurorul şef D.N.A., Curcă Elena, care dispune poliţiştilor să mă aresteze în Vinerea Mare, de Paşti, ceea ce denotă o inteligenţă apropiată de cea a necuvântătoarei al cărui nume îl poartă…

Lasă un răspuns

