Miercuri, 01 septembrie 2010

Încă unul din exemplele de abuz de putere săvârşit de „anticoruptul” Sandu Marin, este generat de modalitatea prin care mi s-a asigurat asistenţa juridică. Formal şi doar pentru a păstra aparenţa de legalitate, oricum nimeni nu a fost interesat de înfăptuirea justiţiei şi aflarea adevărului. Până la urmă, scopul unui proces penal nu este condamnarea, ci aflarea adevărului şi tragerea la răspundere a celor vinovaţi. Declarativ, cel puţin.
În cazul coruptului de mine, au fost permise toate procedeele în vederea obţinerii unei condamnări. Şi ca să revin la idee, mi-am adus aminte de simulacrul de legalitate dat comunicării începerii acţiunii penale împotriva mea. În 26.07.2004 am fost chemat să dau o declaraţie în calitate de martor la P.N.A.. Mi s-a spus să vin şi ziua următoare în vederea completării declaraţiei pe care o dădeam. Nu ştiam eu ce mă aşteaptă, eram încă naiv. În ziua următoare, la ora 12.00, aşa cum fusese stabilit verbal, m-am prezentat din nou la sediul P.N.A.. Sandu m-a întrebat de ce nu am avocat, eu i-am spus că discutasem de principiu cu avocatul Badiu, nu fusesem înştiinţat în nici un fel în ziua anterioară că s-a dispus începerea acţiunii penale împotriva mea. Mi-a dat o oră să vin cu avocat. Unde să găseşti într-o oră un avocat dispus să apere un caz de P.N.A.? Nu am găsit, bineînţeles, dar la ora 13.00 am revenit, cum am convenit. Atunci cred că şi-a dat seama că sunt o pradă uşoară şi că mă poate aresta fără împotrivire. Aşa că a întocmit prin metoda „copy-paste”, în fals, acel proces verbal datat 26.07.2004 şi alte două procese verbale datate 27.07.2004 şi a solicitat Baroului un avocat din oficiu. Avocată care nici măcar nu a atins dosarul aflat pe o masă, în spatele lui Sandu, dar care mă sfătuia să semnez ca să nu-l enervez şi mai tare pe Sandu.
Aşa că asistenţa mea juridică obligatorie a fost asigurată şi dreptul meu de a fi condamnat s-a consfiinţit…

Lasă un răspuns

