Marţi, 07 septembrie

Revenind la continuarea ideii de ieri, mai am o precizare de făcut. Acest individ, folosit cu predilecţie de către P.N.A. Mureş în dosarele finanţiştilor, în declaraţia dată în faţa Tribunalului Mureş în dosarul meu, se scapă şi spune că i-a dat carburanţi pentru maşina personală a şefului, la acea dată, a Serviciului Economic al I.P.J. Mureş, Emilian Oltean, în valore de 120 milioane lei. Aparent inofensivă, această informaţie este trecută cu vederea de toată lumea. Doar că Oltean Emilian a întocmit acte premergătoare în acest dosar. Şi mai mult, în baza exact acestui gen de informaţie, împotriva mea s-a început acţiunea penală. Şocant, nu?
Dar ţinta fusese deja aleasă, nimeni nu a mai sesizat că tocmai poliţistul care a instrumentat acest dosar, era acuzat de corupţie. Şi poliţistul, fără scrupule şi cu dezinvoltură, s-a achitat, cu zel, de sarcină! Mi-aduc aminte de fabula aia în care „dreptatea e pentru toţi, dar nu pentru căţei.”
Eu eram deja în arest preventiv, transformat peste noapte din cetăţean onest în criminal, cuvântul meu nu mai avea cum să fie ascultat. Acest Emilian Oltean era pe atunci chiar nepotul şefului I.P.J. Mureş! Ideea de a exemplifica justiţia de care am beneficiat cred că este mai mult decât relevantă în acest context. Având marele corupt, pe mine, eu fiind exemplul maximal al corupţiei din judeţ, mai are sens să cauţi adevăraţii corupţi cu case, vile, maşini şi alte mari chestii consumatoare de resurse financiare?

Lasă un răspuns

