Duminică, 12 septembrie

Întradevăr, se pare că e vorba de „denunţătorul” meu. La nivel emoţional, nu simt nimic. Nu mă pot bucura de faptul că e în puşcărie. Dar mă poate face să sper că nu toţi oamenii din ţara asta sunt orbi şi nu toţi judecătorii sunt înregimentaţi disciplinar unor comenzi politice, că poate, în cazul meu, cineva va vedea nedreptatea. Să condamni pe cineva la ani buni de puşcărie doar în baza cuvântului unui netrebnic, fără nici o altă probă care să-i susţină declaraţiile, e strigător la cer…

Un răspuns to “Duminică, 12 septembrie”

  1. Drag prieten de suflet,iti citesc toate articolele de cand mi ai spus de acest blog si ma bucur mereu cand intrevad in sufletul tau cate o picatura de speranta……..te rog nu ti-o pierde.esti in rugaciunile mele si in gand mai mereu.cei care ti au facut rau sunt oameni fara D-zeu.d-zeul tau,al meu si al unora NU poate sa permita continuarea acestei situatii in care esti.Fii increzator(imi doresc din suflet sa te ajut cumva….spune-mi daca te pot ajuta).Te rog sa ai grija de tine!

Lasă un răspuns

