Marţi, 14 septembrie

Oare ce face diferenţa dintre bine şi rău? Dar oare din a face puşcărie şi a merita să faci puşcărie?
Drama mea interioară nu are nici un fel de repercursiuni juridice, pentru ei sunt doar un individ privat de libertate. Iar acestă situaţie îmi afectează până şi raportarea mea la lume, precum şi capacitatea de resocializare. Tendinţa de a mă izola de această societate devine din ce în ce mai accentuată, în afară de părinţii mei, Olga şi Mia, simt nevoia de a rupe toate legăturile cu toţi prietenii şi cunoscuţii mei pentru că nu mă mai simt demn. Orientarea mea înspre interiorizarea sentimentelor mele face ca tot sistemul meu de valori să colapseze. Să te simţi nedorit de societatea din care faci parte şi, mai mult, să primeşti o pedeapsă privativă de libertate pentru ceva ce nu ai făcut, e prea mult. Sunt condamnat chiar pentru trei infracţiuni de corupţie, sunt exemplul maximal al corupţiei locale!
Aş vrea să scriu despre experienţe copleşitoare sau despre felul în care această dramă mută mi-a modelat viaţa într-o direcţie benefică. Nu pot. Pe zi ce trece, mai moare câte o părticică din mine. Deja oricum nu se mai discută de zile, se discută de luni şi ani din viaţa mea. Sunt uitat într-o închisoare, locul de depozitare al tuturor objecţiilor umane, victimă a unui sistem politizat de justiţie, în care politicul şi voinţa câtorva magistraţi au decis privarea mea de libertate pentru o perioadă de cinci ani şi şase luni. Şi nimeni nu vrea să îndrepte răul, s-ar clătina prea multe scaune dacă cineva ar recunoaşte adevărul gol-goluţ!

Lasă un răspuns

