Duminică, 19 septembrie

În tot cursul acestui proces, nu am văzut o altă cale decât asta. Când mi s-a propus să colaborez în sensul delaţionării colegilor mei de serviciu, am refuzat. Când ei mi-au spus să tac pentru că deranjez, am continuat să vorbesc. Când ei mi-au spus că soarta mi-e deja hotărâtă, eu am continuat să lupt. Când toată lumea mi-a zis că e gata şi ar fi cazul să mă resemnez, am iniţiat contestaţia în anulare. Pur şi simplu sunt îndărătnic şi refuz să-mi accept soarta hotărâtă de ei! Dar cât de greu îmi e…

Lasă un răspuns

