Joi, 16 septembrie

Am o stare extremă, sunt la capătul suportabilităţii psihice, este a 500 zi de detenţie. E greu doar să le numeri, darămite să le faci. Mi-e atât de greu să înţeleg şi să accept de ce sunt aici!
Zbaterea asta zilnică se manifestă în fiecare părticică a trupului meu, sunt atât de trist şi de neîmpăcat încât până şi faţa mi s-a schimonosit. Doamne, de ce îmi dai atât de mult?
Gândul ăsta al inutilităţii mele sociale mă face să mă simt atât de umil şi de gol încât procesul metamorfozării mele în victimă devine complet. Cum să-mi urlu nevinovăţia? Nu sunt corupt, dar cu toate astea trebuie să fiu privat de libertate şi mai ales să fiu privat de viaţa mea pentru nişte acuzaţii absurde de corupţie. De cinci luni aştept judecarea acestei nenorocite de contestaţii în anulare, admisă deja de principiu. Legea prevedea ca la momentul admisibilităţii să se poată suspenda executarea pedepsei, dar în cazul meu, ca în tot procesul ăsta penal, s-a considerat inoportun. Adică, hai să-l mai ţinem pe ăsta închis încă patru luni că şi aşa noi cunoaştem rezultatul de dinainte şi nu va fi cazul să-l eliberăm. De cât ghinion este posibil să ai parte într-o viaţă de om?
Ştiu că nu sunt carismatic şi nu sunt perceput ca o prezenţă plăcută de la început, poate sunt considerat chiar antipatic, dar de aici până la a mi se genera atâta rău e o cale foarte lungă. Sunt un cetăţean onest, nu sunt şi nu voi putea fi niciodată delicvent!
Oameni buni, daţi-mi o idee, la ce foruri ar mai trebui să petiţionez pentru a face dreptate? Nu cer favoruri sau ajutor nemeritat, cer doar dreptate! Cui să mă mai adresez?

Lasă un răspuns

