Marţi, 21 septembrie

Se pare că în presa scrisă a apărut ceva legat de mine. Nu ştiu ce, dar sunt curios. Ca şi în cazul Ţundrea, când după 12 ani s-a demonstrat adevărul, cred că şi la mine se va demonstra nemernicia acestei făcături demonice. Nu e decât o chestiune de timp şi circumstanţe, mai devreme sau mai târziu nedreptatea se va dezvălui, e drept, cu preţul distrugerii vieţii mele şi a familiei mele. Sper însă ca prigonitorii mei să simtă pe propria lor piele ce înseamnă să-ţi pierzi liniştea sufletească şi să fie puşi să plătească nemernicia lor din prezent. Sunt convins însă că acum, în birourile lor călduţe, cu salariile lor sau pensiile lor depăşite, nu au altă preocupare decât de a-şi şterge urmele, de a contribui la muşamalizarea cât mai rapidă a modului mârşav în care s-a produs această condamnare la o pedeapsă privativă de libertate. Aspectul hilar pentru mine e tocmai faptul că poate o condamnare cu suspendare nu ar fi declanşat atacul meu din prezent, sunt atât de obosit de lupta inegală pe care am dus-o timp de şase ani cu sistemul nostru putred de justiţie.
Iar faptul că nu mai am nimic de pierdut, îmi dă putere să continui. Abuzurile care s-au săvârşit în acest proces sunt strigătoare la cer şi sunt cât se poate de reale şi demonstrabile. Doar voinţa lipseşte, doar setea de adevăr şi dreptate a cuiva sau a societăţii în sine mai este necesară pentru a se înfăptui justiţia. Şi nu o justiţie clientelară sau circumscrisă unui interes politic, ci justiţia adevărului gol-goluţ, al respectului faţă de demnitatea umană.

Lasă un răspuns

