Vineri, 17 septembrie

Pentru că ieri am scris despre rezolvarea petiţiilor mele, azi voi continua şi dezvolta subiectul. Am primit o adresă de la Parchetul General prin care mi se comunică faptul că memoriul s-a primit şi a şi fost trimis la D.N.A. pentru competentă soluţionare. Deci, cu alte cuvinte, abuzurile şi încălcările frapante ale legii vor fi soluţionate chiar de cei pe care îi reclam! Mai are sens să fac comentarii?
Într-un sistem de drept în care principiul separării puterii judecătoreşti de cea executivă este atât de bine realizat, încât nimeni şi nimic nu mai poate anula o hotărâre strâmbă şi vădit nelegală, cât de importantă mai poate fi viaţa unui cetăţean, a unui contribuabil ce prin banii plătiţi a întreţinut şi el acest sistem, al unui funcţionar public condamnat la ignoranţă chiar de sistemul din care a făcut parte? Să mă ierte Dumnezeu pentru perseverenţa cu care lupt pentru a arăta că fac puşcărie nevinovat şi prin asta deranjez , dar cât de absurdă şi de ilogică poate fi ideea de a fi analizate abuzurile comise în propriu-mi caz chiar de cei ce m-au adus aici şi au perpetuat această stare de fapt? Parchetul General de ce se numeşte aşa? Doar că sună pompos? Am sesizat Parchetul General nu pentru a-mi trimite el memoriul la D.N.A., acolo am scris nenumărate memorii, l-am sesizat pentru a se întreprinde o minimă verificare a celor reclamate de mine.
L-am sesizat pentru că cred că şi procurorul general este un om, că are sentimente, că poate să empatizeze şi să înţeleagă, mai bine decât mulţi alţii, drama mea, al unui subiect al acestui sistem de justiţie. Am sesizat procurorul general pentru că ea are capacitatea instituţională şi profesională de a face o minimă verificare, doar este membru de drept al C.S.M. şi şefa tuturor procurorilor din această ţară? Sau nu?

Lasă un răspuns

