Joi, 23 septembrie

Este o zi cu un cer albastru intens, atât de albastru încât te simţi copleşit. E o contadicţie vădită între acest albastru şi griul puşcăriei. Mi-aş dori să pot visa, să mă închipui acum într-o altă parte. Dar nu mai pot nici măcar să visez. Fiecare om, ascunde o poveste, cu bune şi cu rele, cu împliniri şi eşecuri. Din păcate, povestea vieţii mele este axată în jurul acestei drame existenţiale, sunt legat de ea şi mi-a influenţat pentru eternitate destinul. Oricât de frumoasă ar putea fi viaţa pentru mine, trauma ultimilor şase ani m-a marcat, mi-am pierdut încrederea în oameni, în valorile creştine şi morale cu care am fost crescut de către familie şi care au fost definitorii în dezvoltarea caracterului meu. Am devenit un individ frustrat, temător de oameni şi cu un suflet atât de chinuit încât nimeni şi nimic nu va mai putea schimba asta.
Şi toate astea pentru ce? Pentru săvârşirea infracţiunilor de luare de mită, trafic de influenţă şi furnizare de informaţii ce nu au caracter public, fapte penale care nici măcar acum nu ştiu în ce constau!
În baza mărturiei interesante a unui singur individ, arestat în prezent pentru înşelăciune, şi care şi-a negociat libertatea în schimbul înfundării în puşcărie a unui funcţionar public. Ce pot să mai spun? Parcă şi cuvintele legate de acest subiect şi-au pierdut din consistenţă, analiza stării mele prezente se reduce doar la următoarele: faci puşcărie pentru că ai fost condamnat pentru fapte de corupţie! Nimeni nu mai vede existenţa sau, mai bine zis, inexistenţa motivelor condamnării, rămâne doar executarea unei pedepse privative de libertate!

Lasă un răspuns

