Duminică, 26 septembrie

Am primit o scrisoare de la un bun prieten în care acesta mă sfătuia să lupt în continuare şi să ţin capul sus. Nu ştiu dacă mai găsesc energii interioare pentru a face asta. Nu mai am putere. Nu mai am puterea să lupt, am obosit. Am obosit să-mi mai susţin nevinovăţia şi aşa nimeni nu mă ascultă. Iadul prezent e viaţa mea şi nimic nu va putea schimba asta. Doar poate trecerea timpului, dar deja am pierdut aproape tot!

Un răspuns to “Duminică, 26 septembrie”

  1. Salut,
    aseara am primit scrisoarea de la tine. Mi-a fost greu sa o citesc pentru ca sunt indignat ca intr-un stat asa zis democratic, cu o justitie asa zisa independenta se pot intampla astfel de lucruri. Stiam de blogul tau, dar sti ca eu sunt mai conservator si am preferat calea clasica, dar azi incerc si acest mod de comunicare. Sunt convins ca aceasta cale de atac pe care ti-au admis-o este scanteia care va face lumina in viata ta. O sa ne rugam pt tine ca saptamana aceasta sa inceapa sfarsitul supararilor tale. Aduna-ti toate puterile si credinta pentru ca sunt convins ca vei reusi. Nu vreau sa dau lectii de religie, dar stiu ca esti ca si mine un om cu credinta in Dumnezeu, asa ca trebuie sa crezi in sansa ta si in Dumnezeu pt ca el spunea,, Daca ai credinta cat un graunte de mustar vei spune muntelui acela Muta-te din loc si se va muta”.
    Am citit pe blogul tau ,, deja am pierdut aproape tot”, dar te-as incuraja si as spune ca nu este asa. Daca te referi la cariera ta de functionar public poate ai dreptate si ai pierdut-o, dar trebuie sa vezi jumatatea plina a paharului. Sa vezi familia care iti este alaturi, prietenii care iti scriu, te cauta, credinta, demnitatea de care ai dat dovada cand ai decis sa nu fi un turnator si te-ai sacrificat pe tine, in loc sa le spui celor ce te-au anchetat lucruri neadevarate dar pe care ei ar fi vrut sa le auda, pentru a-i infunda pe uni sau pe altii. Acestea sunt dupa parerea mea lucrurile mai de pret, nu valorile lumesti si trecatoare precum bani, cariera, lichele care sunt cu tine doar cand e vita roz.
    Sper ca acest mesaj sa ajunga la tine inainte de plecarea la Bucuresti,
    Iti doresc toate cele bune, putere si mult ajutor de la Dumnezeu
    Al tau prieten, Luci V.

Lasă un răspuns

