Sâmbătă, 25 septembrie

Toată lumea este mulţumită de situaţia mea actuală. În accepţiunea lor, eu am o detenţie plăcută, magistraţii care m-au adus aici cu conştiinţa împăcată, cu satisfacţia profesională a lucrului bine făcut, angajaţii penitenciarului iau şi ei o pâine de pe urma mea, cetăţenii acestei ţări sunt liniştiţi pentru că elementele criminale ca mine sunt băgate după gratii şi astfel climatul de siguranţă socială este menţinut. Ce nu e bine în imaginea asta idilică? Că toată această situaţie de bine este generată de condamnarea nedreaptă a unui om cinstit, dar care a avut nenorocul să întâlnească oameni nepotriviţi la timpul nepotrivit. Realitatea juridică prezentă este clădită pe minciună, pe necesitatea sistemului de a funcţiona, indiferent de adevăr. Realitatea evidentă a ilegalităţii şi a inutilităţii supunerii mele la o pedeapsă privativă de libertate a fost înlocuită de elemente subiective, ce ţin mai mult de voinţa politică şi de voinţa de răzbunare a unor judecători.

Lasă un răspuns

