Sâmbătă, 02 octombrie

Una din persoanele din libertate cu care am intrat în contact şi căreia i-am dat adresa blogului, m-a întrebat dacă există vreo legătură între blog şi titlul filmului cu acelaşi nume. Este măgulitoare pentru mine alăturarea, dar din păcate, nu am reuşit să vizionez filmul, ideea titlului a fost a unui bun prieten. Ştiu doar că subiectul atinge problematica mediului penitenciar, mai bine zis violenţa carcerală. Nu ştiu cum este prezentată experienţa, dar eu, aici, zi de zi, îmi produc şi-mi interpretez propriul meu film. Doar eu sunt spectator, simţămintele generate de toată această poveste le experimentez doar eu.
Diferenţa dintre mine şi nu spectator obişnuit e faptul că, la final, luminile din sala de vizionare nu se aprind, iar viaţa nu se reia din punctul temporal de dinainte de începerea reprezentaţiei, la mine existenţa e continuă, nu există pauze publicitare şi nici final de spectacol, iar mizeria şi disperarea îmi sunt impregnate-n trup…

Un răspuns to “Sâmbătă, 02 octombrie”

  1. Ce pot sa mai zik dupa ce am citit toate aceste randuri? Urmaresc indeaproape situatia citind blogu’ .Astept ziua in care ne putem revedea,
    Iit doresc tarie sa poti trece peste toate astea!
    Epe.

Lasă un răspuns

