Sâmbătă, 09 octombrie

Ultimele zile au fost caracterizate de venirea deplină a toamnei cu unul din atributele ei: frigul. Mi-a intrat în oase, doar sunt la temniţă. Cred că m-am şi răcit, tremur tot timpul.
Mai are sens să spun că gândurile mele zboară către patul meu călduţ, către căldura căminului meu, către un ceai fierbinte cu miere şi lămâie, către o plăcintă cu mere făcută de mama mea…
Poate că săptămâna care vine va aduce schimbări în destinul meu. E prea multă suferinţă în viaţa mea, e cazul ca Dumnezeu să facă ceva! Deşi nu vreau să mă gândesc la asta, termenul e imediat pe mine. Aş vrea doar să mă trezesc la judecarea contestaţiei, să nu mai trec prin toate momentele de lungă aşteptate până atunci. Vor fi iarăşi emoţiile specifice unui termen de judecată, speranţele pe care ni le vom pune toţi, aşteptarea pronunţării hotărârii…

Lasă un răspuns

