Vineri, 15 octombrie

Întrucât Înalta Curte nu s-a pronunţat astăzi, preconizez o chinuitoare şi îndelungă aşteptare. Starea asta de expectanţă o cunosc, e una îngrozitor de frustrantă. Mai bine un răspuns negativ, decât o stare de aşteptare prelungită.
Am tot încercat eu să le mai spulber din speranţe alor mei, mai ales mamei mele. Nu vreau să fiu pesimist, dar nu cred că cineva are voinţa de a îndrepta o eroare judiciară, mai ales când hotărârile care trebuie infirmate sunt ale aceleiaşi instanţe. Dar, Dumnezeu ştie… Fără speranţă nu ar mai exista viaţă. Oare aceşti judecători au suflet, au capacitatea de a-şi înţelege semenii?
Când ieri, în faţa instanţei, i-am rugat ca înainte de pronunţare, indiferent care ar fi aceea, să citească blogul, preşedintele completului mi-a tăiat-o scurt, spunând că ei citesc acte nu bloguri. De aici am cam tras concluzia că soarta mea nu va avea parte de o schimbare de situaţie. Este imposibil. Poate doar dacă aş fi fost şi eu unul de al lor, vreun judecător sau procuror. Nefiind decât un simplu cetăţean, viaţa mea poate fi sacrificabilă. Va trebui până la urmă să accept acest adevăr, indiferent de repercursiunile asupra vieţii mele.
Toate gândurile mele sunt legate de acest subiect, e mare lucru să poţi face acest exerciţiu de concentrare. Şi când mă gândesc că am aşteptat şapte luni acest moment al judecării contestaţiei… Îmi imaginasem că tot acest calvar se va încheia şi aşa voi putea pune punct acestui capitol nefast din viaţa mea, cu onoarea restabilită. În schimb de ce am parte zilele astea? De o aşteptare chinuitoare, urmată probabil de respingerea contestaţiei…

Lasă un răspuns

