Luni, 25 octombrie

Mă simt atât de abandonat. Sentimentul ăsta de inutilitate socială face ca toate valorile mele morale să colapseze. Aşa de mult şi-au dorit toţi prigonitorii mei să-mi arate că sunt vinovat de pretinsele fapte ce mi s-au imputat…
Câteodată mă întreb dacă nu cumva tot rostul existenţei mele pe acest pământ este de a pătimi tot ceea ce pătimesc acum, să fi fost născut cu unica menire de a trece prin situaţia prezentă. Sigur, cu certitudine mi-ar fi mult mai uşor dacă mi-aş accepta implacabila soartă. Dar nu pot, trebuie să lupt.
Viaţa mi-a demonstrat, în tot decursul acestui proces, că de fiecare dată ar fi fost mai bine să accept din prima înţelegerea propusă pentru că, dacă nu, situaţia mi se va îngreuna.
Când m-au chemat pentru prima dată la D.N.A., mi-au spus că, dacă delaţionez şi colaborez, nu voi avea parte de repercursiuni. Apoi, înainte de trimiterea în judecată, Sandu mi-a spus că dacă recunosc, voi primi doar şase luni. Când Tribunalul Mureş m-a achitat pentru luare de mită şi m-a condamnat la doi ani şi zece luni pentru trafic de influenţă, am făcut apel şi am continuat să solicit achitarea mea pentru toate infracţiunile imputate, ele nu existau. Doar că în apel am primit cinci ani şi jumătate.
De fiecare dată m-am zbătut crezând că doar adevărul poate prima. M-am înşelat amarnic. Însă, dacă ar fi să reiau totul de la început, aş proceda la fel. Nu aş delaţiona şi nu aş accepta compomisurile unei stări de fapt bazată pe minciună. Însă această atitudine e de un masochism fără limite. Consecinţa educaţiei primite în familie, am fost crescut cu credinţă că demnitatea şi onoarea definesc un om.

Lasă un răspuns

