Sâmbătă, 23 octombrie

Bunătatea divină îşi revarsă încă o dată binecuvântarea asupra vieţii mele, azi am aflat că mi-a fost respinsă cererea de graţiere. Sincer, nu ştiu să fi existat vreo modalitate de protest de care să nu uzitez.
Încet şi implacabil, răspunsurile s-au strâns şi toate sunt negative. Câtă nenorocire îmi mai poţi da, Doamne? Nimic din ceea ce am solicitat nu e minciună sau neadevăr, sunt lucruri demonstrabile. Doar că se află în contradicţie cu ceea ce susţine orânduirea. Indiferent câtă incompetenţă şi ilegalitate au ca temei, acest sistem de drept infect tinde să se autoperpetueze şi să-şi mascheze greşelile. Până la urmă, între viaţa mea ca individ şi necesitatea sistemului de a funcţiona, nu se poate pune semnul egalităţii. Deşi totalitatea indivizilor ca mine compun această societate!

Lasă un răspuns

