Sâmbătă, 6 noiembrie

Mă trezesc, pentru că după apelul de dimineaţă m-am pus din nou la somn, cu un vacarm pe hol. Un deţinut dintr-o altă cameră are ceva de împărţit cu mine şi proferează, pe un ton ridicat, ameninţări la adresa mea, inclusiv faptul că are un cuţit şi mă va înjunghia. Auzul acestor ameninţări, poate că altă dată, înainte de a ajunge aici, m-ar fi timorat. Acum însă m-am echipat sportiv şi am ieşit din cameră drept la el.
Pentru orice ţigan, doar frica acţionează ca singurul argument veritabil, trebuie să exerciţi împotriva lui, cu calm şi forţă, manifestarea de putere şi determinare de care eşti apt. Şi să nu-ţi fie frică. Ca la câini, dacă-ţi simt frica, te atacă. Nu vroiam să-l lovesc decât dacă ataca el primul.
Bineînţeles, după ce l-am ţintuit de perete, tonul vocal a dispărut iar ameninţările au fost, nişte glume. Doar că acum nu mai glumesc eu!

Lasă un răspuns

